Service
De fleste problemer kan du selv løse.
I mange tilfælde er der ikke nogen egentlig fejl på produktet, selv om det virker sådan. For at undgå at indsende dit produkt unødvendigt, anbefaler vi dig at tjekke følgende fejlsøgningsguider/betjeningsmanualer.
- Nintendo Switch family
- Wii U
- Nintendo 3DS family
- Wii
- Nintendo DS
- Nintendo Classic Mini: Nintendo Entertainment System
- Nintendo Classic Mini: Super Nintendo Entertainment System
- Game & Watch
- Mario Kart Live
Finder du ikke hjælp i ovenstående guides, anbefaler vi vores FAQ, som vi opdaterer løbende.
Med garanti
Hvis dit Nintendo-produkt ikke fungerer på grund af en produktionsfejl, har du mulighed for at aflevere produktet til reparation i butikken, hvor du har købt det. Forudsætningen er, at det sker inden for garantiperioden og at kvitteringen kan fremvises. Udfyld venligst dette skema til at vedlægge produktet.
Uden garanti
Hvis skaden ikke er sket på grund af produktionsfejl, eller hvis garanti-perioden er udløbet, kan du mod betaling få dit Nintendo-produkt repareret af vores serviceafdeling Bergsala Service Center. Har du allerede været i kontakt med vores serviceafdeling og skal til at indsende dit produkt til reparation, bedes du venligst udfylde dette skema og vedlægge det produktet.
- Vi tilbyder service og reparation af konsoller og tilbehør i Nintendo Switch-familien
Kontakt Bergsala Service Center
Hvis du ikke kan finde svar på dine spørgsmål på vores servicesider og har brug for at komme i kontakt med vores serviceafdeling, bedes du venligst udfylde nedenstående serviceformular. NB! Det er meget vigtigt, at du indtaster den samme e-mailadresse, som du har knyttet til din konsol, hvis dit spørgsmål vedrører NNID eller din Nintendo Account.
Genbrug og miljøansvar
Kassering af udtjente Nintendo-produkter må ikke ske sammen med det almindelige husholdningsaffald, men skal kasseres som elektronikaffald efter de regler, der gælder i din kommune.
Se mere information om affald her!