Jeg forsøger at handle på Nintendo Switch.
Kontrollér venligst, at du har dækning for købet på det kort, du anvender. Kontrollér også, at du har indtastet de korrekte oplysninger. Hvis du bruger gemte kortoplysninger, kan du prøve at slette de forudindtastede oplysninger og registrere kortet igen. Endelig bør du også tjekke med din bank eller dit kreditkortfirma, at fejlen ikke ligger hos dem. Hvis fejlen fortsætter: Udfyld formularen nedenfor og indtast den samme e-mailadresse, som den konto, du forsøger at handle med, er knyttet til.
Jeg forsøger at handle på en Nintendo 3DS, 2DS eller Wii U.
På de enheder, der bruger kontotypen Nintendo Network ID, kan du ikke længere købe med kreditkort direkte i Nintendo eShop. Du skal oprette en Nintendo Account (hvis du ikke allerede har en) på hjemmesiden my.nintendo.com og derefter slå den sammen med dit NNID for at kunne indbetale penge via din Nintendo Account, som du kan bruge på dit NNID i Nintendo eShop på din konsol. Husk at oprette kontoen til den samme person, som dit NNID er oprettet til.
Nintendo Network ID (Nintendo 3DS / 2DS og Wii U).
Hvis du har anmodet om en ny adgangskode, men ikke har modtaget den, bør du altid tjekke spam-mappen for at sikre dig, at e-mailen ikke er havnet der. Hvis du ikke selv kan anmode om et nyt password via konsollen, kan du udfylde nedenstående formular, så hjælper vi dig. Husk at indtaste den samme e-mailadresse, som kontoen er knyttet til. Hvis din oprindelige e-mailadresse ikke kan bruges, vil vi bede om nogle andre oplysninger for at bekræfte, at du ejer kontoen. Bemærk venligst, at det ikke er tilladt at overtage en anden persons konto.
Nintendo Account (Nintendo Switch).
Du kan anmode om en ny adgangskode på det websted, hvor du oprettede og administrerede din Nintendo Account: accounts.nintendo.com/. Hvis du har anmodet om en ny adgangskode, men ikke har modtaget den, bør du altid tjekke spam-mappen for at sikre dig, at e-mailen ikke er havnet der. Husk, at det er forbudt at sælge eller overføre din konto til en anden person, kontoen er personlig.
Hvis du har problemer med totrinsgodkendelse, eller hvis du ikke længere har adgang til den e-mailadresse, der er registreret til Nintendo Account.
Vi kan kun hjælpe dig, hvis vi kan bekræfte, at du rent faktisk er kontoens ejer. For at gøre dette skal du give os følgende oplysninger:
- Nintendo Account Sign-In ID eller Nintendo Network ID (NNID skal være tilknyttet din Nintendo Account)
- E-mailadresse, der er tilknyttet din Nintendo Account
- Registreret fødselsdag (År/Måned/Dag)
- Serienummeret på den primære konsol
- Titler på mindst tre spil/software, der er købt via kontoen